برنامه ساخت برچسب كاربردي براي وبلاگ 2014

صفحه اصلی سایت دانلود رایگان اسپمر.افزایش بازدید سایت

برنامه ساخت برچسب كاربردي براي وبلاگ 2014


 

علي باقري

همانطور که مي دانيد برچسب ها براي ايندکس پست و معرفي موضوع پست به موتور هاي جستجو بسيار مهم است و مهمترين مسئله در سئوسازي و بهينه سازي وبسايت مي باشد پس پيشنهاد مي شود حتما در مطالب خود از برچسب ها  بين 1 تا10 عدد استفاده کنيد اگر بيشتر از10? عدد باشد اسپم محسوب ميشود.

سعي کنيد بهترين برچسب ها را در پست قرار دهيد که هيچ تفاوتي بين توضيحات پست و عنوان پست نباشد اگر به شکل گفته شده عمل کنيد حتما شاهد تاثير مثبت خواهي بود.
ورژني که در حال حاضر از ان استفاده مي کنيد ورژن5 مي باشد و حتما در ورژن هاي بعدي موضوعات و امکانات کاربردي تري اضاف خواهد شد و براي اطلاع از نسخه جديد به وبسايت برنامه نويس دات اي ار مراجعه نموده و ان را دانلود کنيد.

 

ابزار

 

 

 

اسپمر

دوستان عزیز تمامی نرم افزارهای موجود در سایت داری رمز هستند (یعنی یک رمز یکسان ) و رمز  تمامی نرم افزارها  واسپمرهای ارسال نظر فقط زمانی باز خاهد شد و قابل دانلود  خاهند بود که شما بازدید کننده گرامی فقط یک بار مبلغ  2000 (  هزار ) تومان را پرداخت کنید ... .

مبلغ  2 هزار تومان برای کد سئوی قالب وبلاگ شما است  پس از پرداخت وجه مزبور ، علاوه بر رمز کد سئو  رمز دانلود تمام فایلها درون یک صفحه به شما نشان داده خواهد  شد.




برای دریافت رمز میتوانید از طریق تصویر زیر

2000 تومان

به حساب ریخته و سپس میتوانیدکد را ببینید و برای دانلود اقدام کنید.





برچسب ها :
برنامه ساخت برچسب كاربردي براي وبلاگ 2014، برنامه ساخت برچسب،

مطالب مرتبط با این پست
.